هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دنیای من

سال 1391 مبارک

1391/1/1 21:48
نویسنده : هدی
467 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره سال 90 هم تموم شد.امسال اولین باری بود که با مامان و بابا کنار سفره نشستم.البته پارسال این موقع من تو دل مامانم بودم و میشنیدم که مامان و بابا می گفتن سال دیگه این موقع هستی کنارمونه و حالا من کنارشون بودم :) فقط کاش می گذاشتن من اون تخم مرغا رو بکوبونم به هم یه دستیم به اون ماهیا بزنم اون سبزه هم خیلی واسه کندن خوب بودااااااااا ولی تا اومدم به خودم بجنبم همه اونا از رو زمین جمع شد من نفهمیدم چی شدنیشخند.

من از مامان و بابا یه خانم خرس گنده هدیه گرفتم لبخند

 

 

اینم من و خانم خرسه :)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نیایش
3 فروردین 91 12:16
سال نو مبارک خوشگل خانوم خیلی مزه میده اولین سال تحویل کنار کوچولوی نازتون ان شاا لله سال خوبی پیش رو داشته باشید
مامان نگین
12 فروردین 91 21:43
هدی جان سال نو مبارک. برای خانواده سه نفره تون بهترین ها رو آرزو دارم
مامان سوگل
16 فروردین 91 1:02
تولد تولد تولدت مبارک، مبارک مبارک تولدت مبارک
مامانی درسا
16 فروردین 91 1:07
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی
آرتین خان
16 فروردین 91 15:33
سلام هستی جونم تولدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای من می باشد