هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دنیای من

عید غدیر

1391/1/1 21:36
نویسنده : هدی
417 بازدید
اشتراک گذاری

روز ها داره همین جوری میگذره و من هی دارم چیزای جدید یاد می گیرم. بعضی وقتا دوست دارم بلند بلند داد بزنم تا همه بفهمن منم بلدم حرف بزنمممممممممممممم اما مامانم می گه کار خوبی نیست داد بزنم خنثی

هوا سرد شده منم همش باید تو خونه باشمناراحت

امسال اولین عید غدیر رو گذروندم. همه از من عیدی می خواستن آخه منم سیدم دیگههههههههه

اینم منم روز عید وقتی داشتیم میرفتیم خونه مامان حوری لبخند


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

تینا
28 آبان 90 16:10
چه دخمل نازی ...
عکاسشم خیلی ناز ازش عکس گرفته

مرسی ممنون
بابا
28 آبان 90 16:22
به منم که عیدی ندادی نی نی

D:
مهرناز
30 آبان 90 16:24
چه دختر نازی یه این هستی خانم. خیلی باوقاره. خدا برات حفظش کنه
سیما
8 آذر 90 10:57
چه دختر نازی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای من می باشد