هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

دنیای من

تولد 2 سالگی

1392/1/30 23:19
نویسنده : هدی
1,118 بازدید
اشتراک گذاری

اینم تولد 2 سالگی دخترم که قولشو داده بودم. یه تولد پروانه ای برای پروانه کوچولو.

حالا دیگه هستی من 2 ساله شده.خیلی بزرگتر و خانوم تر شده.خیلی بیشتر حرف میزنه و من از اینکه منظورش رو بهم می فهمونه خیلی خوشحالم.

جای مامان حوری  و عمو پدرام تو تولدش خالی بود .

دلم می خواست خیلی کارا براش می کردم ایشالا وقتی بزرگتر شد :)

لباس پروانه ای هم هدیه مامان حوری بود که مامان هانی و من تکمیلش کردیم نیشخند

برای اینکه همه بتونن بیان امسال تولدت رو 30 فروردین جشن گرفتیم.

تولدت مبارک پروانه کوچولوی من ماچ

دختر 2 ساله من از بودنت خوشحالم تو بهترین هدیه خداوند هستی که لحظه لحظه با تو بودن دلنشینه.

 

تولد پروانه ای

 

تولد پروانه ای

 

 

تولد پروانه ای

 

تولد پروانه ای

 

تولد پروانه ای

 

 

 

تولد پروانه ای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ندا مامان ملینا
24 اردیبهشت 92 13:36
عزیز دلم تولد مبارک خاله . انشاال.......12000000000 ساله بشی .عکسات خیلی قشنگن .دست مامانی درد نکنه . می بوسمت .
Shokoofeh
31 اردیبهشت 92 11:06
ای جانم دختر! پس من چرا نیستم تو تولدت؟ به مامانت بگو منو تو اسکایپ یا اووو اد نکرده. بهش بگو یه کم بیشتر از خودش خبر بده. بهش بگو دلم براش خیلی تنگ شده...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای من می باشد