هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

دنیای من

تولد عسل

1391/3/17 11:39
نویسنده : هدی
504 بازدید
اشتراک گذاری

چنر روز پیش تولد عسل بود و ما رفتیم خونه عمه مژگان تولد عسل.من تولد رو خیلی دوست دارم چون کلی بادکنک اونجا هست.البته من کلی شیطونی کردم و نمی دونم همه چرا عسل و ول کرده بودن هی مواظب من بودن.بابا برید به تولدتون برسید دیگه.

عسل 10 خرداد به دنیا اومده و امسال 5 سالش تموم شد :) منم یه روز 5 سایم میشه ها ! لبخند

عسل جون تولدت مبارک.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هوراد
7 شهریور 91 11:48
سلام دختر زیبا و بانمک عزیزم تولدت مبارک برات آرزوی شادی و سلامتی و موفقیت دارم
مامان مهرزاد جان
7 شهریور 91 11:57
تولدت مبارک خاله جون انشاله 120 سالگی خوشحال میشیم به وب مهرزاد جان هم سری بزنید و براش یادگاری بنویسید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای من می باشد