هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

دنیای من

برای دخترم هستی

1391/2/30 1:35
نویسنده : هدی
1,805 بازدید
اشتراک گذاری

تو چقدر زود بزرگ شدی و من بعضی وقتا دلم تنگ می شه برای کوچولو بودنت.برای لحظه هایی که باید مدتها منتظر می موندم تا لبخند بزنی و وقتی می دیدیم که نگاهم میکنی و بهم لبخند می زنی چقدر خوشحال می شدم.دلم تنگ می شه برای روز هایی که بدون هیچ حرکتی تو تختخوابت می موندی و و قتی اولین بار غلت زدی چقدر برام جالب بود.دلم تنگ می شه برای وقتی که سعی می کردی رو زانو های کوجیکت بلند شی و وقتی تونستی چهار دست و پا شی من چقدر ذوق کردم...

حالا تو راه میری، می خندی، حرف می زنی و از این اتاق به اون اتاق می دوی.وقتی صدات می کنم بر می گردی و نگاهم می کنی وقتی من بر می گردم خونه به سمتم میای و می خندی و بغلم می کنی و من چقدر خوشحال و خوشبختم وقتی سرت رو شونم می زاری و می خوابی..

می دونم که یک روز هم دلم برای این روزا تنگ می شه...

دوست دارم دخترم ...نگاهت رو خندیدنت رو راه رفتنت حرف زدنت و بودنت رو

همیشه باش و سالم و خوشحال و خوشبخت باش

خدایا ممنونم که من رو از این حس زیبا محروم نکردی....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

shokoofeh
30 اردیبهشت 91 2:51
مامان فاطمه حسنا
6 خرداد 91 1:51
سلام. چه عکسای نازی و چه مطلب جالبی. واقعاً من هم حس شما رو دارم اما انگار خودم یادم رفته بود. واقعاً زود گذشت. انگار یه لحظه قبل بود. براتون آرزوی سلامتی و شادی همیشگی دارم.
هدی مامان مبین
6 خرداد 91 15:45
هستی جونممممممم تولدت مبارک چقدر هم شبیه بابایی هستی میدویییییییی؟ مبارکه....دلم خواست مبین هم بدوه..... میبوسمت....خصوصی داری مامانی
fatemehh
6 خرداد 91 18:34
سلام به به چه گل خوش رنگ و رویی دوستدارم جز دوستام باشی موافقی؟ عزیزم چقد ازعکسهای فرشتت خوشم اومد نمی دونم چرا حس کردم شبیه دخترمه شاید چشاشون مث همه الان نازگلم لالا کرده دلم براش تنگه میرم که ببوسمش بای
مامان ساینا
7 خرداد 91 14:02
خداحفظش کنه
کسرا کوچولو
7 خرداد 91 18:33
سلام عکس های خیلی قشنگی بود.هستی کوچولو خیلی نازه
مبین فرفری
8 خرداد 91 0:05
ای جانم چه عکسهای قشنگی انداختی مامانی
مامان بهار
8 خرداد 91 19:23
عزیزم من تمام وبلاگت رو دیدم خیلی خیلی ناناس و ملوسی کوچولوی دوست داشتنی
آزي
9 خرداد 91 12:39
بچه ها زود بزرگ ميشن و تغيير ميكنن . خوبه كه عكسها هستن
مامان مهنا
11 خرداد 91 17:34
چقدر ناناسه این خوشمل خانم
مامان اراد جوجو
14 خرداد 91 20:01
از دیدن وبلاگ شما لذت بردم خصوصا از مهارت عکاسی ویا فوتوشاپ -با اجازه لینکتون کردم به ما سر بزنید


ممنون لطف دارین
سمانه
29 خرداد 91 12:58
سلام واااااااااااااااای وبت خلی قشنگه نی نی ت هم محشره شما هم به من سر بزنید خوشحال میشم سبز باشید
مامی نگین کوچولو
9 تیر 91 1:07
مامان هستی زودی برامون پست بذار دیگه. دلمون تنگیده برا هستی ناز خاله
روزهای شیرین
20 مرداد 91 12:30
سلام خانمی
ماشا.. چه دختر نازی خدا برات حفظش کنه . برا منم دعا کن دخترم انقد نازو سالم باشه!

مرسی انشاالله

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای من می باشد