هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

دنیای من

برای پرنسس کوچولوی یک ساله

1391/1/24 1:11
نویسنده : هدی
480 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس من

یک سال با گرمی وجودت به زندگیم گرما بخشیدی با لبخندت روزهایم را زیبا کردی و با بودنت آرامشی شدی برای تمام لحظه هایم.

فرشته نازنین من سپاس خالق هستی را که هستی را به من بخشید. برایت تمام زیباییها و شادیها را آرزو دارم. برایت خوشبختی و سلامتی،روزهای آبی و پر از آرامش آرزو دارم.

وجود من لبخند همیشه بر لبانت و غم و اندوه از تو دور باد.

تولد یک سالگیت مبارک بودنت مبارک همیشه شاد باشی و تندرست.

 

 

مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

روژین
25 فروردین 91 19:09
عزیزم تولدت مبارک انشالله عمر طولانی همراه با شادی و سربلندی داشته باشی مرسی که به وبلاگ ما سر زدید مامان نی نی نینی تون خیلی بامزه است راستی مادر خدمتیم هر جا خواستید با هواپیمامون میبریمتون
مامان نیایش
26 فروردین 91 8:57
سلام گلم تولدت مبارک ایشالا سالم باشی همیشه و هر روز از روز قبل شیرین تر
مامان نگین
28 فروردین 91 14:16
هدی جون. امیدوارم همیشه شاد باشین. خیلی قشنگ نوشتی. به امید آینده پرباری برای هستی کوچولوی نازنینم. راستی هر وقت نگین خوابید بهتون زنگ میزنم برام از تولد تعریف کنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای من می باشد