هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دنیای من

دندون دوم

1390/12/12 0:38
نویسنده : هدی
579 بازدید
اشتراک گذاری

دو سه روز بود که مریض بودم :( امروز حالم بهتر شده دندون دومم هم داره خودشو نشون می ده.این دو سه روزه تا تونستم خودمو برای مامانم لوس کردم لبخند.

مامان بزرگم (مامان حوری) دیروز از مسافرت برگشت و برام کلی سوغاتی آورده که بعدا می پوشم عکس میندازم نیشخند.فعلا مامانم وقت ندارهناراحت

من دیگه میتونم وقتی غذا می خوام بگم هام وقتی شیر می خوام بگم ام و وقتیم آب می خوام بگم اب

نیشخندراستی مامانم یه جعبه بزرگ خریده که اسباب بازیامو بزارم توش حالا فعلا قراره خودش این کارو بکنه تا من خودم بعدا اسباب بازیامو جمع کنم چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نگین
16 اسفند 90 18:47
ای وای هدی جون چرا این جیگر مریض شده؟؟؟ بیشتر برای خودم ناراحت میشم تا هستی. من میدونم چی کشیدی. دندون دوم هم مبارک بهت زنگ میزنم که با هم حرف بزنیم
مامان سوگل
16 فروردین 91 13:47
مبارک دندونتون باشه خانوم خوشمله جیگرطلا، اِ ! این چیه تو جعبه؟ آها هستی جونه فکر کردم از لپ لپ جایزه آورده برامون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای من می باشد