هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره

دنیای من

نه ماهگی

1390/10/28 17:05
نویسنده : هدی
404 بازدید
اشتراک گذاری

نه ماهم هم تموم شد ولی نه دندون در آووردم نه چهار دستو پا کامل می رم نیشخند

ولی حالا وقت دارم لبخند حیلی تلاش می کنم که راه برم چهار دست و پا بالاخره موفق می شم. البته الانم خودم و به مقصد می رسونم بالا خره و میز تلویزیون از مکان های مورد علاقه منه نیشخند

کشیدن مو های مامانم موقعی که می خوام بخوابم هم از کاراییه که مامانم می گه باید ترک کنمناراحت

یه آهنگی هم هست که وقتی می خوام بخوابم باید بابام برام بخونه اینه:

دختر شاه پریونه                        ولی کسی نمی دونه

 اسم قشنگش هستی جونه       ولی کسی نمی دونه

 ناز و ملوسو مهربونه                 ولی کسی نمی دونه

فرشته ای از آسمونه                ولی کسی نمیدونه

........

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هدی مامان مبین
18 دی 90 15:40
نه ماهگیت مبارک
واقعا تو این عکس دختر شاه پریون افتادییییییییی
مامان هنرمند
میشه مدل دوربینت رو بدونم هدی جون؟؟

عزیزم دوربینم کنون slr بود البته الان ندارمش دیگه عکسای شب یلدا و قبلیشو با سونی ممولی انداختم.
این عکس و یه سری عکسای دیگرو عکاس اومده خونه انداخته




الي
25 دی 90 12:52
عزيزم نه ماهگيت مبارك باشه ... و ياناي منم تازه داره دندونش در ميات نگران نباش
مامان سوگل
16 فروردین 91 1:06
وای واقعا خیلی نازی جیگرطلا، چشم نخوری ایشالا
مامان شایان
16 فروردین 91 10:40
هستی جان تولدت مبارک. امیدوارم در کنار خانواده پیروز و شاد باشی. به وبلاگ ما هم سر بزنین از دیدنتون خوشحال میشیم دخمل خوشگله.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای من می باشد