هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

دنیای من

هفت ماهگی

1390/8/18 16:40
نویسنده : هدی
729 بازدید
اشتراک گذاری

هفت ماه گذشت و من توی این هفت ماه کلی بزرگ شدم لبخند حالا می تونم یه چیزاییم بگم.یه کلمه ای می گم که اینه  ( امممممممما ). همه کلی فکر میکنن ببینن من چی می گم و چی می خوام اما حالا بعدا معنیشو میگم نیشخند دلم نمی خواد بخوابم برای همین شدیدا با هر کسی که می خواد منو بخوابونه مخالفت می کنم هر وقت خودم خوابم بیاد می خوابم دیگههههههه نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرینا
18 آبان 90 16:53
سلام دوست عزیز.هفت ماهگی مبارک. چه دختره نازی دارین. خوشحال می شم به ما سر بزنید.
مامان آرینا
18 آبان 90 16:54
سلام دوست عزیز.هفت ماهگی مبارک. چه دختره نازی دارین. خوشحال می شم به ما سر بزنید.
شایلین
20 آبان 90 1:48
خانوم واقعاً لذت می برم از نوشته های قشنگی که از زبان دختــر کوچولوتون می نویسید، تبریک می گم به شما بخاطر این حس قشنگ


ممنونم لطف دارین

نگین کوچولو
28 آبان 90 11:39
سلام هستی جون. من نگین ام و الان تازه داره شش ماهم میشه. همونی که توی پاساژ میخواست گل سرتو از سرت برداره. دوست دارم زود بزرگ شیم و با هم بازی کنیم


اره دوست جونم یه کم دیگه مونده بزرگ شیم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای من می باشد