هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

دنیای من

بیست و دو ماهگی

1391/12/7 9:45
نویسنده : هدی
678 بازدید
اشتراک گذاری

من هر روز بزرگتر میشم دیگه حالا حرفای جدید می زنم کارای جدید می کنم :) ولی حوصلم تو خونه سر میره کی هوا خوب میشه هر روز بریم پارک و بازی کنیم :(

من کارای خوب هم میکنم وقتی مامانم لباس می شوره اونا رو با مامانام پهن می کنم

همه سی دی هام رو می زارم تو کشو 

وقتی مامان جارو میزنه جارو رو براش هل میدم میبرم دنبالش

سفره رو میندازم و بشقابا و وسایل رو میزارم تو سفره بعدم جمع می کنم.

و کلی کارای دیگه 

آهان شبا مسواک میزنم با بابا

این کلمه ها رو هم میگم :)

آش-مامان-مامانی(تاکید بیشتر بر مامان)-مانی(مادرجون مامانم)-حاجی(بابابزرگ مامانم)-عمو-شیر-ببری-قور-هاپو-نانا(خرسم)-سیب(سیب و سیب زمینی)-آب بازی-بازی-دست-پا-گوش-گوشت-گوشی-ادو(الو)-های( به جای سلام)-باشی(باشه)-هودا(هدا)-هانی(مامان بزرگم)-بیشی(بشین)-باشو(پاشو)-بعی(بله)-پیل(فیلم)-عکس-بایا(بالا)-اومد-جیش-دو-سی(سه)-تهار(چهار)-شیش-هش(هشت)-ده-قارقار-پیشی-جوجو-گل-سی دی-ادل(عسل)-نیگین(نگین)-مان مان(پیمان)-مومونی(مهمونی)-مومون(میمون)-نی نی-اگوسی(عروسک)-مشی(مهشید)-آبی

به علاوه کلمات قبلی نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی نگین کوچولو
14 اسفند 91 9:18
قربون حرف زدنت برم. مرسی که نگین هم جزو کلمه هاییه که میگی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای من می باشد