هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

دنیای من

بیست ماهگی

1391/9/16 8:20
نویسنده : هدی
534 بازدید
اشتراک گذاری

انقدر سرم شلوغ بود که یادم رفته بود تو 20 ماه رو گذروندی و هنوزم هر کس می پرسه جند وقتشه میگم 1 سال و 6 7 ماه .1 سال و 8 ماه رو پیش ما بودی و با هر لبخندت دوباره بهمون زندگی بخشیدی.دختر نازنینم خیلی دوستت دارم خیلی بزرگ شدی .بعضی وقتها باورم نمیشه تو همون کوچولوی تپلویی هستی که یه روز قشنگ بهاری برای اولین بار دیدمت.

یکی از روزایی که خاطرشو ننوشتم 9 آذر روز تولدم بود که تو جقدر از دیدن کیک و شمعها ذوق کردی و من چقدر خوشحال بودم که تو رو دارم کنارم :)

همیشه شاد باش و سالم و مامان رو به خاطر گرفتاریاش ببخش :)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Shokoofeh
11 دی 91 10:04
دلم تنگه...

من هم همینطور...

مامان زینب سادات
11 دی 91 13:36
هستی جون خوشگل بیست ماهگی ات مبارک عزیزم انشاالله همیشه سالم و سلامت باشی بووووووس
maryam
13 دی 91 2:26
vay che mamane mehrabuni hasti dare bayad ghadresho bedune hatman
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای من می باشد