هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره

دنیای من

نوزده ماهگی

1391/8/18 7:41
نویسنده : هدی
840 بازدید
اشتراک گذاری

نوزده ماه گذشت.دارم بزرگ میشماااااااا. مامانم میگه دختر خانمی شدی ولی بعضی وقتا میگه مامان و ناراحت می کنیناراحت ولی من سعی می کنم کارای بد نکنم اما دوست دارم رو تخت و مبل بپرم همه لباسا رو از لباسشویی در بیارم دوباره بریزم توش فقط بعضی وقتا خیسن خب چرا؟

راستی باباجی برام یه چادر خریده که توش اسباب بازیامو گذاشتم ولی همش همه میگن چرا خونت نا مرتبه خب اون پنجره بالاش واسه چیه پس؟ واسه این نیست که من از بیرون همه چیرو بندازم تو خونه؟ خب من میخوام خونمو تکون بدم بیارم وسط اتاق دیگه.آخه اگه با دست ماکارانی بخورم بده؟

جارو کردن مگه کار بدیه من خب با جارو همه جا رو جارو می کنم دیگهنیشخند حالا من سعیمو میکنم که دختر خوبی باشم :)راستی یه جشن کفشدوزکی بود که منمتوش شرکت کرم آخه مامانم این جشنو برگزار کرده بود واسه تولد آبانیا.منم کفشدوزک شده بودم اونجا لبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم مامان رادین
27 آبان 91 12:20
عزیزم مامانش تو رو خدا این بچه مثل فرشته ها می مونه قربونش برم من زیاد تو وبلاگها نظر نمی ذارم ولی این یکی رو نتونستم چیزی ننویسم. به خدا این شیطونی های بچه ها هم عالمی داره واسه خودش
مامي آرنيكا
3 آذر 91 21:24
عزيزم كفشدوزك كوچولو ! چه خانومي شده
شایلین
12 آذر 91 19:46
چقدر زود بزرگ شدی هستی خانوم!
مامی نگین کوچولو
28 آذر 91 11:31
هستی جان به نظر من که هیچ کدوم این کارها ایراد نداره. ایراد از مامانته. تازه خبر نداری خیلی هم بی وفاست. بعدا یادم باشه با هم کلی دردل کنیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای من می باشد